Non Profit Event

Onderweg naar morgen

Grijp deze kans om de zekerheid en stabiliteit te vinden die je organisatie nodig heeft om te groeien en bloeien. Ontdek op dinsdag 1 oktober bij RAUM in Utrecht hoe wij samen met onze partners kunnen helpen om jouw doelen te bereiken en je impact te vergroten.

Wij weten dat je als non-profitorganisatie voor unieke uitdagingen staat. Het werven en behouden van donateurs op de lange termijn en het op tijd communiceren van relevante boodschappen zijn cruciaal voor je succes. Daarnaast wil je donaties efficiënt kunnen beheren, om je doelen te bereiken. Die dynamiek vraagt om een flexibele en toekomstbestendige CRM-platform. Een platform dat je een volledig beeld geeft van je bestaande en potentiële donateurs en beschikt over slimme tools voor marketingautomatisering.

Waarom je dit event niet mag missen:

  • Ontzorgen: Onze Non-Profit Suite is specifiek ontworpen om non profit organisaties snel live te krijgen en zowel de korte- als de lange termijn behoeften te beantwoorden
  • Innovatie en Continuïteit: Wij bieden een platform dat voortdurend innoveert en doorontwikkelt, zodat je altijd op de toekomst voorbereid bent.
  • Bewezen Samenwerkingen: Met partners als Trybes en FinDock kunnen wij ervoor zorgen dat de driehoek van CRM, marketing en donatiebeheer op een duurzame en constructieve manier worden geïntegreerd.

 

Sprekers

Mark-Jan Bremmer

Mark-Jan is verantwoordelijk voor Marketing & Communicatie, Evenementen en Relatiebeheer bij MAF Nederland. Hij leidt sterke teams van specialisten, waarbij hij werkprocessen stroomlijnt en innovatieve concepten implementeert. Onder zijn leiding heeft MAF een groei van meer dan 10% in inkomsten per jaar gezien, zelfs tijdens tijden van financiële crisis, en een aanzienlijke toename in merkbekendheid en waardering. Tijdens dit evenement zal Mark-Jan zijn inzichten delen over het gebruik van de nonprofit suite van Cobra. Hij zal uitleggen hoe deze software MAF zal helpen en wat de resultaten op korte- en lange termijn kunnen zijn. Met praktijkvoorbeelden toont hij aan hoe MAF al jaren profiteert van de Salesforce technologie, en hoe deze bijdraagt aan hun succes.

Gerco de Wilde

Gerco heeft jarenlange ervaring binnen de nonprofit. Met zijn achtergrond in de sociale wetenschappen is Gerco daarnaast altijd geïnteresseerd in het verhaal dat gegevens vertellen in de complexe realiteit van de wereld. Zowel aan klant, als aan bureaukant heeft Gerco mogen ontdekken wat CRM voor nonprofit organisaties kan betekenen. Als een van de grondleggers van de nonprofit suite van Cobra helpt hij graag mensen om hun data te begrijpen en deze data vervolgens te gebruiken om problemen op te lossen of kansen te benutten. Als geen ander weet Gerco dat het werven en behouden van donateurs een cruciaal proces is waar veel nonprofit organisaties veel tijd en moeite in stoppen. Hij laat graag zien hoe je met slimme software veel tijd (en geld) kunt besparen in dit proces.

Programma

Wat kun je verwachten?

Voor dit event hebben we niet alleen een zeer interessant programma voorbereid, maar ook een bijzondere en uitstekend bereikbare locatie uitgezocht. Bij RAUM in Utrecht, een dynamische plek waar creativiteit, samenwerking en co-creatie centraal staan, sluiten we perfect aan op ons evenement. Deze inspirerende en uitstekend bereikbare omgeving biedt de ideale setting om te ontdekken hoe andere non-profitorganisaties hun doelen bereiken met Salesforce en de Cobra Non-Profit Suite.

Tijdens dit event laten we je zien hoe andere non-profitorganisaties zoals MAF met de Cobra Non-Profit Suite (ontwikkeld op het Salesforce-platform) hun donateurs slimmer beheren en de giftverwerking volledig hebben geautomatiseerd. Mark-Jan Bremmer vertelt uit eigen ervaring hoe de MAF meer inzicht heeft gekregen in het geefgedrag van donateurs. En Trybes en FinDock vertellen hoe je de resultaten van campagnes nog beter kunt monitoren en verbanden kunt leggen tussen donateurs, projecten, financiën en campagnes.

 

Programma
  • 14.00 - 14.15 uur | Inloop
  • 14.15 - 14.45 uur | Korte introductie Cobra, Trybes, Datateers en FinDock
  • 14.45 - 15.15 uur | Waarom MAF voor NPC en de Nonprofit Suite kiest
  • 15.15 - 15.45 uur | Naadloze betalingen en verwerking met FinDock binnen Salesforce
  • 15.45 - 16.15 uur | Het belang van geïntegreerde marketing binnen je non-profit organisatie
  • 16.15 - 16.30 uur | Panelgesprek | Wat betekent data gedreven werken in de Non-profit sector in de praktijk
  • 16.30 - uur | Afsluitende borrel

Sessies

Cobra Non-Profit Suite: de totaaloplossing voor efficiënt donateursbeheer

Bij Cobra weten we dat donateurs de levensader zijn voor iedere non-profitorganisatie. Het werven en behouden van donateurs is een cruciaal proces dat veel tijd en moeite kost. Vaak is het een uitdaging om te doorgronden wie je donateurs zijn, waarom ze jouw doel steunen, wat zij interessant vinden en wat hun voorkeuren zijn. Tijdens deze sessie presenteren we de Cobra Non-Profit Suite, een op maat gemaakte oplossing voor non-profitorganisaties op het Salesforce-platform. Ontdek hoe deze tool je kan helpen bij het optimaliseren van de betrokkenheid van je donateurs en het verbeteren van je donateurbeheer.

Optimaliseer je fondsenwervingscampagnes met Campaignsuite en Salesforce

We vertellen o.a. over de Campaignsuite, een krachtige tool speciaal ontworpen voor non-profitorganisaties. De Campaignsuite helpt bij het plannen, uitvoeren en analyseren van campagnes. Het stelt je in staat om gepersonaliseerde berichten te verspreiden via verschillende kanalen en in real-time de prestaties te volgen. Bovendien biedt de integratie met Salesforce een naadloze verbinding met donatiemanagement, waardoor je communicatie en fondsenwerving vanuit één platform kunt beheren en data een nog belangrijkere rol kan vervullen. Er wordt vanuit het perspectief van non-profit organisaties uitgelegd hoe deze combinatie je helpt om efficiënter en effectiever te werken, zodat je meer impact kunt maken met minder inspanning.

Naadloze betalingen en verwerking met FinDock binnen Salesforce

Klaas Jansen zal ons vertellen over de innovatieve mogelijkheden die FinDock biedt voor non-profitorganisaties. Met FinDock kun je real-time betalingsgegevens vastleggen in elke fase, via elk kanaal en met elke betaalmethode. Het platform stelt je in staat om zowel eenmalige als terugkerende betalingen te beheren met jouw voorkeurscombinatie van banken, betalingsdienstverleners en betaalplatforms. Alles binnen Salesforce. Op deze manier kun je het 360-graden klantbeeld compleet maken met betaalinformatie. Klaas zal uitleggen hoe FinDock jouw betalingsverwerking en financiële administratie stroomlijnt, automatiseert, efficiënter maakt en hoe je nog verder kunt personaliseren in je fondsenwerving.

Locatie

Meer over de locatie van dit Non Profit Event

Locatie

Meld je nu aan!

Dit evenement vind plaats in het verleden. Het is daarom helaas niet meer mogelijk om je aan te melden. Benieuwd naar de mogelijkheden?


Neem contact met ons op