Klantcases

Wij delen graag onze expertise en kennis over het verbeteren van processen en digitalisering op het gebied van Salesforce met jou. Laat je inspireren, doe nieuwe inzichten op en leer nieuwe dingen met onze blogartikelen, eBooks, factsheets en webinars.

UAF heeft meer grip op donateurs met de Cobra Non-Profit Suite

Lees hoe Stichting UAF met de Cobra Non-Profit Suite hun donateursadministratie en wervingsprocessen verbeterde voor efficiƫntere en persoonlijkere interacties.

Qredits ontwikkelt levendige community voor klanten met Experience Cloud

Lees in deze case hoe Qredits samen met Cobra een nieuwe digitale community ontwikkelde voor klanten met Salesforce Experience Cloud.

Woonstad Rotterdam verbetert dienstverlening naar huurders met Cobra

Lees hoe Woonstad Rotterdam met Salesforce en Cobra hun serviceprocessen weet te optimaliseren en hun klanten nog beter centraal kan stellen.

Roba Metals scherpt salesprocessen continu aan met Salesforce

Ontdek hoe maakbedrijf Roba Metals met succes het verkoopproces tussen verschillende divisies, verkopers en landen stroomlijnde met Salesforce Sales Cloud.

LEPO Solar zet groeiambities kracht bij met Salesforce Sales Cloud

LEPO Solar groeide de afgelopen jaren hard. Lees in deze case hoe ze hun salesprocessen verder structureerden en meer inzicht kregen in hun verwachte verkoop.

Hogeschool Utrecht brengt student en business journey in kaart met Salesforce

Ontdek hoe Hogeschool Utrecht met Salesforce meer grip heeft gekregen op de klantreis van studenten, cursisten en bedrijven.

Curio vindt haar studentenwerving en -communicatie opnieuw uit met Salesforce

Lees hoe Curio met Salesforce meer grip krijgt op de werving van studenten, informatie over relaties en stakeholders slimmer beheert en de communicatie met studenten verbetert.

PAX brengt fondswerving op orde met Salesforce en Findock

Lees hoe PAX met Salesforce nu over Ć©Ć©n omgeving beschikt om slimmer fondsen te werven en betalingen van donateurs te beheren.

Aventus bouwt aan effectieve werving en onboarding met Salesforce en Cobra

Leer hoe het marketingteam van Aventus een beter beeld krijgt van het effect van marketing op de werving en onboarding van studenten.

Flexibilisering van IT-landschap

In deze case vertelt Leon ten Hove van ENGIE hoe zijn organisatie een eenduidig beeld van klanten heeft gecreƫerd met Salesforce Sales Cloud, Service Cloud en Marketing Cloud.

TigerTurfā€™s stap naar Sales Cloud: een gamechanger voor hun verkoop

Lees in deze case hoe Tiger Turf nog sneller kan schakelen op basis van gegevens die altijd up-to-date zijn. En hoe ze nu nog beter kunnen innoveren en voorbereiden op toekomstige ontwikkelingen op het gebied van Marketing, Sales en Service.

TenCate Grass tilt sales, service en marketing naar een hoger niveau met Salesforce

TenCate Grass ontwikkelde in samenwerking met Cobra CRM een Salesforce-template dat wereldwijd uitgerold kan worden bij de verschillende business units van de organisatie.

HvA bereidt internationale studenten beter voor met Salesforce

Lees hoe de Hogeschool van Amsterdam internationale studenten ondersteunt door ze op het juiste moment te voorzien van de juiste informatie via het juiste kanaal.

Communicatie met potentiƫle studenten automatisch persoonlijker

Welke route leggen studenten af voordat ze zich aanmelden bij je opleiding? Lees in deze case hoe ROC Midden Nederland grip op die vraag heeft gekregen met Salesforce.

Salesforce maakt communiceren met donateurs en vrijwilligers persoonlijker en eenvoudiger

Ontdek in deze case hoe Network 2819 de communicatie en dienstverlening voor haar abonnees persoonlijker heeft ingericht met Salesforce Nonprofit Cloud en Marketing Cloud.

Landstede Groei Opleidingen speelt sneller in op kansen met Salesforce

Lees hoe Landstede Groei Opleidingen met Salesforce een veel beter beeld heeft van haar klanten en gerichter campagnes kan uitvoeren.