Snel live met de Service Cloud Quickstart

Van callcentersoftware tot selfserviceportals: ben jij klaar om je klantenservice naar een hoger niveau te tillen? En doe je dat het liefst zo snel mogelijk? Cobra heeft de oplossing met de Service Cloud Quickstart. Dit is een versnelde implementatie van Salesforce Sales Cloud, waarmee je binnen korte tijd beschikt over de belangrijkste functionaliteiten. De voordelen: een kortere implementatie en lagere kosten. Interesse? Lees snel verder!

Service Cloud Quickstart

Realiseer een next-level klantenbeleving in korte tijd

Bij Cobra hebben we veel ervaring met Service Cloud. Met onze kennis en expertise hebben we een kant-en-klare oplossing ontwikkeld voor Service Cloud. Onze Quickstart biedt vooraf geconfigureerde instellingen en best practices om de efficiëntie van je klantenservice sneller te verbeteren. Bovendien helpen we jouw organisatie met de adoptie en training van gebruikers, zodat je zeker weet dat iedereen de oplossing op de juiste manier gebruikt.

Wat krijg je met deze Quickstart?

  • Web-to-Case / Email-to-Case: Vereenvoudig klantinteracties door klachten of problemen van klanten via een webformulier of per e-mail automatisch om te zetten in cases, waardoor je klantverzoeken efficiënt kunt beheren.
  • Casemanagement: Los klantproblemen gestructureerd op met tools voor portals, automatiseringen en workflows en stel je klantenservice in staat om sneller en effectiever te reageren op klantbehoeften.
  • Rapportages & Dashboards: Creëer visuele rapportages en analyses om meer inzicht te krijgen in je serviceprocessen en doelgerichte en snellere beslissingen te nemen en je serviceprocessen te verbeteren.
  • Activity management: Houd alle klantinteracties nauwkeurig bij: van e-mails tot telefoongesprekken en vergaderingen. Koppel activiteiten aan specifieke cases voor een volledig overzicht, waardoor je geen enkele follow-up over het hoofd ziet.

Onze werkwijze

Zo helpen we jouw organisatie om succesvol te zijn

Bij Cobra begrijpen we heel goed dat het behalen van jouw missie niet alleen afhangt van software. We hebben zelf in jouw schoenen gestaan en willen dat jij op lange termijn succesvol blijft. Daarom helpen we je om naast de implementatie ook om te veranderen, processen te vereenvoudigen en boven alles je werk leuker te maken. Daarvoor hebben we een unieke werkwijze ontwikkeld die je in iedere fase helpt. Van het vertalen van een idee naar een werkbare oplossing, de daadwerkelijke implementatie en de ondersteuning om iedereen succesvol met de technologie te laten werken.

Richting bepalen

We helpen je bij strategieontwikkeling en het bouwen van een solide business case door heldere doelen te stellen en een uitgebreide roadmap te creëren.

Toepassen

Na het bepalen van de richting, gaan we over tot actie. We zorgen ervoor dat technologie naadloos aansluit op je bedrijfsprocessen en helpen ook bij eventuele integraties en migraties.

Veranderen

Het belangrijkste is dat jouw mensen de nieuwe technologie succesvol toepassen. Dat doen we met change management en trainingen om verandering en adoptie te bevorderen.

Ontzorgen

We zorgen ervoor dat je zelfstandig aan de slag kan met Salesforce, maar kunnen je ook werk uit handen nemen waar nodig met onze managed services en in-house consultancy.