Wil je jouw marketing- en salesteams beter op elkaar afstemmen? Wil je meer leads, studenten en/of donateurs werven en ze op een consistente manier opvolgen? Account Engagement (voorheen Pardot) is dé oplossing voor organisaties die werken met lange verkoopcycli en/of te maken hebben met meerdere beslissers in het marketing- en salesproces. Cobra helpt je om de tooling optimaal te benutten door jouw marketing en sales volledig af te stemmen op wat (potentiële) klanten verwachten van je producten of diensten.
Account Engagement biedt verschillende belangrijke functionaliteiten, waaronder e-mailmarketing, segmentatie, marketingautomatisering en scoring. De tooling helpt je om de juiste persoon op het juiste moment en met de juiste boodschap te benaderen. Bovendien integreert Account Engagement naadloos met Sales Cloud, waardoor je marketing- en salesteams efficiënt de conversie van leads naar klanten kunnen optimaliseren, terwijl je ook de prestaties van marketingcampagnes kunt meten en analyseren.
De belangrijkste kenmerken op een rij:
Bij Cobra begrijpen we heel goed dat het behalen van jouw missie niet alleen afhangt van software. We hebben zelf in jouw schoenen gestaan en willen dat jij op lange termijn succesvol blijft. Daarom helpen we je om naast de implementatie ook om te veranderen, processen te vereenvoudigen en boven alles je werk leuker te maken. Daarvoor hebben we een unieke werkwijze ontwikkeld die je in iedere fase helpt. Van het vertalen van een idee naar een werkbare oplossing, de daadwerkelijke implementatie en de ondersteuning om iedereen succesvol met de technologie te laten werken.
Het is handig om het onderscheid tussen deze marketingoplossingen van Salesforce te begrijpen, om de juiste keuze te maken voor jouw organisatie. In ons Factsheet helpen we je om de verschillen en overeenkomsten tussen Account Engagement en Marketing Cloud snel op een rijtje te krijgen.