Verhoog je klanttevredenheid met Service Cloud

Breng je klantenservice naar een hoger niveau met Salesforce Service Cloud. Hét platform waar slimme technologie en een klantgerichte benaderingen samenkomen. Of je nu een hogere klanttevredenheid wil bereiken, serviceprocessen wil automatiseren of meer inzicht wil in klantinteracties.

27%
reductie van klantenservicekosten
32%
meer productiviteit per service agent
35%
stijging in klanttevredenheid

Betere klantenservice

Eén oplossing voor al je serviceprocessen

Ontdek de impact van Service Cloud. Bedrijven van elke omvang profiteren van deze nieuwe benadering van klantenservice. Of je nu aan het begin van je reis staat als startup of als grote organisatie je klantenservice wilt verbeteren: Service Cloud biedt op elk niveau de tools en technologieën die je nodig hebt.

De belangrijkste kenmerken op een rij:

  • Pak cases effectief op: Beheer in één omgeving alle klantinteracties via e-mail, telefoon, apps, chat en andere kanalen. Met casebeheer kan je klantenservice effectief interacties vastleggen, bijhouden en oplossen.
  • Geef klanten de controle: Stel klanten zelf in staat om antwoorden te vinden en problemen op te lossen via intuïtieve selfserviceportalen. Daardoor verhoog je de klanttevredenheid en ontlast je jouw serviceteams.
  • Automatiseer klantinteracties: Versnel je responstijd en verhoog productiviteit door met slimme tools, zoals chatbots en workflows, routinematig werk te automatiseren en klanten sneller te voorzien van consistente antwoorden.
  • Creëer een 360-graden klantbeeld: Integreer gegevens vanuit verschillende bronnen en helpt serviceagents om klanten sneller van dienst te zijn door ze meer inzicht te geven in klantvoorkeuren en -interacties.
  • Werk nog slimmer met AI: Stuur cases automatisch door naar de meest geschikte serviceagent voor iedere taak en laat Sales Cloud intelligente aanbevelingen en acties doen bij iedere case op basis van betrouwbare CRM-gegevens.
Ontdek onze versnelde implementatie van Salesforce Service Cloud, zodat je sneller over de belangrijkste functionaliteiten beschikt.

Deze klanten gingen je voor​

Onze werkwijze

Zo helpen we jouw organisatie om succesvol te zijn

Bij Cobra begrijpen we heel goed dat het behalen van jouw missie niet alleen afhangt van software. We hebben zelf in jouw schoenen gestaan en willen dat jij op lange termijn succesvol blijft. Daarom helpen we je om naast de implementatie ook om te veranderen, processen te vereenvoudigen en boven alles je werk leuker te maken. Daarvoor hebben we een unieke werkwijze ontwikkeld die je in iedere fase helpt. Van het vertalen van een idee naar een werkbare oplossing, de daadwerkelijke implementatie en de ondersteuning om iedereen succesvol met de technologie te laten werken.

Richting bepalen

We helpen je bij strategieontwikkeling en het bouwen van een solide business case door heldere doelen te stellen en een uitgebreide roadmap te creëren.

Toepassen

Na het bepalen van de richting, gaan we over tot actie. We zorgen ervoor dat technologie naadloos aansluit op je bedrijfsprocessen en helpen ook bij eventuele integraties en migraties.

Veranderen

Het belangrijkste is dat jouw mensen de nieuwe technologie succesvol toepassen. Dat doen we met change management en trainingen om verandering en adoptie te bevorderen.

Ontzorgen

We zorgen ervoor dat je zelfstandig aan de slag kan met Salesforce, maar kunnen je ook werk uit handen nemen waar nodig met onze managed services en in-house consultancy.

FAQ

Service Cloud is een klantenserviceplatform van Salesforce dat bedrijven helpt om klantvragen te beheren en op te lossen.
Service Cloud verbetert je klantenservice met efficiënter casebeheer, omnichannel communicatie en self-service portals. Het platform zorgt voor snellere probleemoplossing en betere klantinteracties, wat leidt tot hogere klanttevredenheid.
Cobra helpt je bij het implementeren van Service Cloud van Salesforce door samen met jou een strategie te ontwikkelen die gericht is op het optimaliseren van jouw serviceprocessen en het verbeteren van de klanttevredenheid.