Webinars & Events

Wij delen graag onze expertise en kennis over het verbeteren van processen en digitalisering op het gebied van Salesforce met jou. Laat je inspireren, doe nieuwe inzichten op en leer nieuwe dingen met onze blogartikelen, eBooks, factsheets en webinars.

Evenementen categorie radio filter
Selecteer datum bereik

Partner event

Salesforce World Tour

donderdag 17 april 2025

Wij staan op Salesforce World Tour Amsterdam 2024 als Gold Partner! Kom langs bij onze stand en ontdek hoe wij met onze werkwijze en kennis jouw organisatie helpen groeien met Salesforce.

Webinar

Unlocking Nonprofit Cloud

dinsdag 25 maart 2025

Meld je aan voor het Salesforce-webinar op 25 maart 2025 en ontdek hoe je eenvoudig kunt migreren naar Nonprofit Cloud. Leer van experts en krijg praktische tips voor een soepele overstap.

Partner event

Agentforce Demo Jam

donderdag 06 maart 2025

Op 6 maart organiseert Salesforce de Agentforce Demo Jam bij De Dyck in Alphen aan den Rijn. Dit event biedt een unieke kans om te zien hoe slimme AI-oplossingen organisaties helpen om tijd te besparen, kosten te verlagen en klanttevredenheid te verhogen.

Partner event

EDU Community Summit

maandag 11 november 2024

Salesforce organiseert dit exclusieve evenement voor Nederlandse onderwijsinstellingen, waarbij deelnemers kunnen ontdekken hoe innovatieve oplossingen de relatie met studenten en alumni versterken. Het event biedt een platform om ervaringen en uitdagingen te delen en ideeën uit te wisselen met andere onderwijsprofessionals. Schrijf je nu in!

Event

Cobra Festival

donderdag 13 juni 2024

We vieren dit jaar ons 10-jarig jubileum. En dat laten we natuurlijk niet zomaar aan ons voorbijgaan. Daarom organiseren we een dag vol inspiratie en lekker eten, maar wel op onze eigen manier. We kijken er naar uit om samen te proosten op tien jaar Cobra. Reserveer nu jouw ticket voor het Cobra Festival en houd je inbox in de gaten!

Webinar

Webinar Onderwijs

donderdag 23 november 2023

Vaak zien we dat organisaties bij teruglopende studentenaantallen hun marketinginspanningen opschroeven zonder een duidelijk begrip van de oorzaken. Zelden wordt er diepgaand geanalyseerd wat er precies verbeterd kan worden in de wervingsprocedure. Het gevolg? Een gebrek aan volledig inzicht, (onnodig) hoge kosten en geen grip op de situatie.