Nieuws: We vieren dit jaar ons 10-jarig jubileum – Cobra Festival op 13 juni 2024, Ben jij erbij?

Ontmoet Sirous Kavehercy

Keynote speaker op Cobra Festival

Sirous is een ervaren adviseur en spreker die je met zijn unieke stijl en persoonlijke anekdotes meeneemt op een reis door de wereld van technologie en communicatie. Als oprichter van Tripylon Media ondersteunt hij organisaties op het gebied van digitale transformatie, globalisering en communicatie.

Tijdens zijn keynote op het Cobra Festival onderzoekt Sirous de transformatie van Customer Experience. In een tijdperk, waarin digitale innovatie de norm is, staan bedrijven voor de uitdaging om zich ook te onderscheiden. Hoe creëer je een klantbeleving die zowel authentiek als innovatief is? Hoe bouw je een persoonlijke connectie op met je klanten terwijl fysieke interacties zeldzamer worden?

Sirous geeft inzicht in de kansen en uitdagingen voor jouw organisatie en geeft antwoorden op vragen op basis van inzichten uit diverse vakgebieden en voorbeelden uit de praktijk. 

Jeroen Heijmans

Het belang van klantgerichte benaderingen

Jeroen Heijmans (Head of Enterprise & Deputy Country Leader The Netherlands bij Salesforce) is een vooraanstaand leider in de wereld van technologie en bedrijfsinnovatie en is onze tweede keynote spreker tijdens het Cobra Festival.

Tijdens zijn presentatie deelt Jeroen waardevolle inzichten en strategieën op het gebied van leiderschap in de technologische sector en het belang van klantgerichte benaderingen. Hij neemt je mee in de nieuwste trends en ontwikkelingen binnen Salesforce om groei te stimuleren, efficiëntie te verbeteren en betere klantrelaties op te bouwen. Of je nu een startup, een middelgroot bedrijf of een grote onderneming bent, deze lezing mag je niet missen.

Kennis & expertise

We delen graag onze expertise met jou op het gebied van Salesforce

Hoe je als woningcorporatie je operationele processen verbetert met Salesforce

In dit artikel leggen we aan de hand van 3 voorbeelden uit hoe woningcorporaties hun operationele processen kunnen verbeteren met Salesforce. Van het helpen van huurders bij een reparatieverzoek tot het opzeggen van huurovereenkomsten.

4 manieren om je huurder centraal te stellen met digitalisering

In dit artikel zetten we vier voordelen van digitalisering voor woningcorporaties op een rij om persoonlijker te communiceren met huurders, ze zelf de regie te geven en via ieder kanaal goed te ondersteunen.

6 onmisbare Net Zero Cloud-functionaliteiten voor iedere organisatie

In dit factsheet zetten we de belangrijkste functionaliteiten van Net Zero Cloud op een rij. Ontdek zelf hoe de tooling van Salesforce je kan helpen om te voldoen aan de CSRD en hoe je waardevolle inzichten genereert en vertaalt naar rapportages en dashboards voor iedere stakeholder.

Marketing Cloud vs. Account Engagement

Welke marketingtool van Salesforce is het meest geschikt voor jouw organisatie? In deze gids zetten we een aantal cruciale vragen op een rij over Account Engagement en Marketing Cloud en laten we het verschil zien tussen de twee marketing-oplossingen van Salesforce.

Hoe we onze eigen klimaatimpact inzichtelijk maken met Net Zero Cloud

Hoe leg je informatie over je CO₂-uitstoot op een eenduidige manier vast? En hoe ga op een overzichtelijke en slimme manier over ESG of Net Zero rapporteren? Dat leggen we je uit in ons nieuwe blogartikel. Lees ‘m nu en ontdek hoe je het maken van rapportages over duurzaamheid slim aanpakt.

In 10 stappen naar een meetbare en onderbouwde CO₂-uitstoot

Duurzaamheid is tegenwoordig een belangrijk onderdeel van de bedrijfsvoering. In dit eBook bieden we je de handvatten om meer inzicht te krijgen in je CO₂-uitstoot en actie te ondernemen.