Ontmoet Sirous Kavehercy

Keynote speaker op Cobra Festival

Sirous is een ervaren adviseur en spreker die je met zijn unieke stijl en persoonlijke anekdotes meeneemt op een reis door de wereld van technologie en communicatie. Als oprichter van Tripylon Media ondersteunt hij organisaties op het gebied van digitale transformatie, globalisering en communicatie.

Tijdens zijn keynote op het Cobra Festival onderzoekt Sirous de transformatie van Customer Experience. In een tijdperk, waarin digitale innovatie de norm is, staan bedrijven voor de uitdaging om zich ook te onderscheiden. Hoe creëer je een klantbeleving die zowel authentiek als innovatief is? Hoe bouw je een persoonlijke connectie op met je klanten terwijl fysieke interacties zeldzamer worden?

Sirous geeft inzicht in de kansen en uitdagingen voor jouw organisatie en geeft antwoorden op vragen op basis van inzichten uit diverse vakgebieden en voorbeelden uit de praktijk. 

Jeroen Heijmans

Het belang van klantgerichte benaderingen

Jeroen Heijmans (Head of Enterprise & Deputy Country Leader The Netherlands bij Salesforce) is een vooraanstaand leider in de wereld van technologie en bedrijfsinnovatie en is onze tweede keynote spreker tijdens het Cobra Festival.

Tijdens zijn presentatie deelt Jeroen waardevolle inzichten en strategieën op het gebied van leiderschap in de technologische sector en het belang van klantgerichte benaderingen. Hij neemt je mee in de nieuwste trends en ontwikkelingen binnen Salesforce om groei te stimuleren, efficiëntie te verbeteren en betere klantrelaties op te bouwen. Of je nu een startup, een middelgroot bedrijf of een grote onderneming bent, deze lezing mag je niet missen.

Kennis & expertise

We delen graag onze expertise met jou op het gebied van Salesforce

Het maakbedrijf van de toekomst

In dit eBook leer je hoe je als maakbedrijf processen optimaliseert en klaar bent voor een toekomst vol uitdagingen.

De ultieme gids voor CRM-systemen

In dit eBook vergelijken we de 5 meestgebruikte CRM-systemen en ontdek je welke oplossing het beste aansluit bij de unieke behoeften, groei en doelen van jouw bedrijf.

De huurder centraal

In dit eBook laten we je zien hoe je als woningcorporatie met Salesforce één centrale omgeving creëert om je dienstverlening te verbeteren en je maatschappelijke waarde te bevorderen.

Hoe je als woningcorporatie je operationele processen verbetert met Salesforce

In dit artikel leggen we aan de hand van 3 voorbeelden uit hoe woningcorporaties hun operationele processen kunnen verbeteren met Salesforce. Van het helpen van huurders bij een reparatieverzoek tot het opzeggen van huurovereenkomsten.

4 manieren om je huurder centraal te stellen met digitalisering

In dit artikel zetten we vier voordelen van digitalisering voor woningcorporaties op een rij om persoonlijker te communiceren met huurders, ze zelf de regie te geven en via ieder kanaal goed te ondersteunen.

6 onmisbare Net Zero Cloud-functionaliteiten voor iedere organisatie

In dit factsheet zetten we de belangrijkste functionaliteiten van Net Zero Cloud op een rij. Ontdek zelf hoe de tooling van Salesforce je kan helpen om te voldoen aan de CSRD en hoe je waardevolle inzichten genereert en vertaalt naar rapportages en dashboards voor iedere stakeholder.