Ontmoet Sirous Kavehercy

Keynote speaker op Cobra Festival

Sirous is een ervaren adviseur en spreker die je met zijn unieke stijl en persoonlijke anekdotes meeneemt op een reis door de wereld van technologie en communicatie. Als oprichter van Tripylon Media ondersteunt hij organisaties op het gebied van digitale transformatie, globalisering en communicatie.

Tijdens zijn keynote op het Cobra Festival onderzoekt Sirous de transformatie van Customer Experience. In een tijdperk, waarin digitale innovatie de norm is, staan bedrijven voor de uitdaging om zich ook te onderscheiden. Hoe creëer je een klantbeleving die zowel authentiek als innovatief is? Hoe bouw je een persoonlijke connectie op met je klanten terwijl fysieke interacties zeldzamer worden?

Sirous geeft inzicht in de kansen en uitdagingen voor jouw organisatie en geeft antwoorden op vragen op basis van inzichten uit diverse vakgebieden en voorbeelden uit de praktijk. 

Jeroen Heijmans

Het belang van klantgerichte benaderingen

Jeroen Heijmans (Head of Enterprise & Deputy Country Leader The Netherlands bij Salesforce) is een vooraanstaand leider in de wereld van technologie en bedrijfsinnovatie en is onze tweede keynote spreker tijdens het Cobra Festival.

Tijdens zijn presentatie deelt Jeroen waardevolle inzichten en strategieën op het gebied van leiderschap in de technologische sector en het belang van klantgerichte benaderingen. Hij neemt je mee in de nieuwste trends en ontwikkelingen binnen Salesforce om groei te stimuleren, efficiëntie te verbeteren en betere klantrelaties op te bouwen. Of je nu een startup, een middelgroot bedrijf of een grote onderneming bent, deze lezing mag je niet missen.

Kennis & expertise

We delen graag onze expertise met jou op het gebied van Salesforce

5 redenen waarom Marketing Cloud Next de toekomst van marketing automation is

Marketing Cloud Next is de nieuwste generatie marketing automation binnen het Salesforce-platform. In dit blog lees je waarom deze nieuwe tooling voor veel organisaties een grote stap vooruit is.

Waarom technologie alleen jouw klantenservice niet gaat redden

Wil je écht impact maken met jouw klantenservice? Lees in ons nieuwste artikel hoe je technologie slim inzet en grip krijgt op je serviceafdeling.

Salesforce stopt met Workflow Rules & Process Builder: wat betekent dit voor organisaties?

Salesforce heeft aangekondigd dat Workflow Rules en Process Builder per 31 december 2025 niet langer ondersteund worden. Dat is voor veel organisaties een belangrijke verandering. Lees hier wat dat concreet betekent.

ERP versus CRM: alles wat je moet weten

In dit artikel duiken we dieper in het onderwerp ERP versus CRM, leggen we het verschil tussen CRM en ERP uit en helpen we je bepalen wat jouw organisatie nodig heeft.

Salesforce vs Hubspot: welk CRM past bij jouw fase van groei?

Benieuwd hoe Salesforce vs. Hubspot zich tot elkaar verhouden? In dit blogartikel gaan we in op de voordelen van beide platforms.

7 praktijkvoorbeelden: zo passen woningcorporaties digitalisering écht toe

In dit artikel laten we je aan de hand van zeven herkenbare situaties zien hoe collega-corporaties hun processen hebben verbeterd. En wat dat oplevert voor huurders én medewerkers.